my2cent

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2009

Omröstningen

Av Kjell - 4 oktober 2009 21:38


Omröstningen jag har är en liten fundering, snälla svara på den, jag tänker inte ge mig in på att försöka spåra de som svarat och skicka massa reklam till er.  Skrattande


Har egentligen lite fler alternativ som skulle vara intressant men kom fram till att det skulle bli för mycket.

Det jag också funderade på var om ni kvinnor/män som har sexleksaker använder den/dem tillsammans med er partner eller bara när ni har privata stunder.

Man kunde kanske till och med lägga till alternativ om civilstånd men det skulle bli så stort då att det blir svårare att dra slutsatser.

För er som svarar "Tänker köpa inom kort" verkar Lustgården ha ett skapligt sortiment.

Hur många rodnar nu?


Den undersökningen jag hade före denna var en fråga på hur många som kände mig, resultatet blev:

Ja: 50% (10pers)

Nej: 30% (6pers)

Inte än: 20% (4pers)


Jag har en blygsam men mycket uppskattad läsarkrets på ca 200/månad, att ha 10% svarsfrekvens tycker jag är ganska lågt men det kanske är det som är snittet på bloggarna vad vet jag.

Men, det intressanta tycker jag är de 4personer som svarat "Inte än", hur skall man spinna vidare på det?

Finns det någon ny bekantskap som man kan göra i det verkliga livet, 1 eller flera människor som jag kanske skulle kunna räkna som vän eller bekant?

Skall fundera på det där men tillsvidare så kommer jag göra så här, har skapat en gästbok i bloggen där inläggen måste godkännas av mig innan de publiceras, låter det vara så nån månad & ser vad som händer, när jag tar bort spärren så de publiceras direkt så kommer jag skriva det i bloggen.

På det viset finns det en anonym kanal åtminstone åt mitt håll, skall bli kul & se.

Av egen erfarenhet så vet jag att det är lätt att tänka "det vore kul att lära känna" när man sitter i sin soffa men när det väl kommer till kritan & möjligheten presenterar sig själv så sitter det långt in så jag räknar inte med att något kommer.

Vanliga inlägg släpper jag självklart igenom men andra av mera personlig karaktär stannar hos mig.


Kuriosa:

Det finns uttryck som kommit till med världen som kallas Internet, IRL eller In Real Life som används av de som sitter & chattar på internet & skriver på forum, de riktigt inbitna nördarna (jag?) använder istället AFK eller Away from Keyboard för att poängtera att det som händer virituellt är det bästa & verkligheten bara är ett nödvändigt ont.


Nä, nu skall jag luta mig tillbaka i soffan igen & titta på filmen som jag följt lite slarvigt under tiden jag skrivit det här.


Jag har ingen, om ni undrar.

/Kjell

 
 
lollo

lollo

4 oktober 2009 23:06

Jag rodnade inte.../ler*.
Halkade in här som på ett bananskal..kul blogg1
Ha det gott!
/lollo

http://lollopettersson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kjell

4 oktober 2009 23:27

Så bra, eller om du fryser, synd, lite rodnad värmer kroppen.
Tack för besöket.
Ha de.
/Kjell

 
Ingen bild

Liselott

7 oktober 2009 09:24

Finns ju även dating sidor om man nu vill hitta någon över nätet där kan man dessutom välja lite mer på kriterier man har :)

Kram

 
Ingen bild

Kjell

7 oktober 2009 12:46

Äsch, bara ljug ändå.
Bättre att upptäcka vartefter.

 
Sussi

Sussi

7 oktober 2009 21:23

Jag rodnade inte en enda gång!! Så lätt får du inte mig att rodna inte..

Kram

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kjell

7 oktober 2009 21:59

Inte ens lite?
Vissa är känsliga så man vet aldrig. :)
Kram

 
MatsGBG

MatsGBG

21 september 2016 16:06

Jag hade handlat på www.kondomappen.se "de" har också ett bra sortiment, men jag är ju lite partisk också. ;)

http://www.kondomappen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kjell - 19 oktober 2009 21:49

  Ni som inte svarat på min undersökning, gör det eller lämna eran e-post adress så skall jag skicka instruktioner på hur ni skall straffa er själva, vore hyggligt om ni också skrev ner era topp 3 fobier.   /Kjell ...

Av Kjell - 19 oktober 2009 18:25

  Det finns de som är grymt tränade, skapligt tränade, normalt funtade, otränade, grymt otränade & sen så är det tydligen jag, skräckexemplet. Har sedan några veckor tillbaka för vana att åka till det lokala badhuset & simma 2ggr i veckan, inget ...

Av Kjell - 14 oktober 2009 19:49

Nu är det dags att snöa in lite, spekulera, fundera & Googla. Vad är det då som är ämnet för detta gigantiska snöfall, vad skall vridas & vändas ut o in tills det bara finns smulor kvar för de som skall ta upp samma ämne, jo det skall jag tala ...

Av Kjell - 13 oktober 2009 14:26

Lite lustigt vad man kan hitta, googlade på något helt annat.     Du är fri och kan göra allt du vill utan att ständigt visa hänsyn till en partner. Du behöver aldrig mer ha dåligt samvete! Du slipper ligga vaken på natten för att någon pr...

Av Kjell - 12 oktober 2009 21:53

  Om man läser en blogg där något inte står rätt till, vad 17 skall man göra, för inte hittar man på sånt här?   http://my-saving-angel.bloggagratis.se/   Inte bra!! /Kjell ...

Presentation


Det finns en Gästbok, skriv. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du en eller flera sexleksaker hemma?
 Ja, 1st (kvinna)
 Ja, fler än 1 (kvinna)
 Nej (kvinna)
 Tänker köpa inom kort (kvinna)
 Är du inte klok människa (kvinna)
 Ja, 1st (man)
 Ja, fler än 1 (man)
 Nej (man)
 Tänker köpa inom kort (man)
 Är du inte klok människa (man)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Lite blandat


Ovido - Quiz & Flashcards