my2cent

Direktlänk till inlägg 12 oktober 2009

Om man blir orolig

Av Kjell - 12 oktober 2009 21:53


Om man läser en blogg där något inte står rätt till, vad 17 skall man göra, för inte hittar man på sånt här?


http://my-saving-angel.bloggagratis.se/


Inte bra!!

/Kjell

 
 
Ingen bild

Liselott

13 oktober 2009 10:54

Finns nog inte mycket du kan göra mer än lämna en kommentar vilket har föga effekt skulle jag tro.

Kram

 
Sussi

Sussi

13 oktober 2009 11:16

Att be henne söka hjälp funkar nog inte heller!! Hon inser nog inte ens att hon är sjuk..

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kjell

13 oktober 2009 11:48

Jag har lämnat en kommentar men tror inte den betyder något, men gjorde det ändå.

 
air

air

13 oktober 2009 20:24

hej, tack för din kommentar tror jag.. (alltså den på min logg) jag har inte riktigt fattat mig på den här blogg sidan än så viste inte hur jag skulle svara. Jag har gått på en ätstörnings enhet ett litet tag för 1 år sedan, men vi kom inte överens och sen på 1 möte sa de att jag kan behöva få ha kvar mina ätstörningar tills vidare. själv så anser jag inte att jag är sjuk för det är jag inte. men måste i alla fall säga det att kommentaren betydde någonting för mig

http://my-saving-angel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kjell - 19 oktober 2009 21:49

  Ni som inte svarat på min undersökning, gör det eller lämna eran e-post adress så skall jag skicka instruktioner på hur ni skall straffa er själva, vore hyggligt om ni också skrev ner era topp 3 fobier.   /Kjell ...

Av Kjell - 19 oktober 2009 18:25

  Det finns de som är grymt tränade, skapligt tränade, normalt funtade, otränade, grymt otränade & sen så är det tydligen jag, skräckexemplet. Har sedan några veckor tillbaka för vana att åka till det lokala badhuset & simma 2ggr i veckan, inget ...

Av Kjell - 14 oktober 2009 19:49

Nu är det dags att snöa in lite, spekulera, fundera & Googla. Vad är det då som är ämnet för detta gigantiska snöfall, vad skall vridas & vändas ut o in tills det bara finns smulor kvar för de som skall ta upp samma ämne, jo det skall jag tala ...

Av Kjell - 13 oktober 2009 14:26

Lite lustigt vad man kan hitta, googlade på något helt annat.     Du är fri och kan göra allt du vill utan att ständigt visa hänsyn till en partner. Du behöver aldrig mer ha dåligt samvete! Du slipper ligga vaken på natten för att någon pr...

Av Kjell - 12 oktober 2009 19:04

  Det finns viktiga, mindre viktiga & märkliga saker att uppröra sig över. Viktigt: Tex. Världssvält, krig & våran miljö. Mindre viktigt: I sammanhanget blir det tex finanskris & brottslighet. Märkliga saker: Brynäs vann, Djurgården forlorade...

Presentation


Det finns en Gästbok, skriv. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du en eller flera sexleksaker hemma?
 Ja, 1st (kvinna)
 Ja, fler än 1 (kvinna)
 Nej (kvinna)
 Tänker köpa inom kort (kvinna)
 Är du inte klok människa (kvinna)
 Ja, 1st (man)
 Ja, fler än 1 (man)
 Nej (man)
 Tänker köpa inom kort (man)
 Är du inte klok människa (man)

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009
>>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Lite blandat


Skapa flashcards