my2cent

Direktlänk till inlägg 26 mars 2009

Årsmöte & skrämmande uppsyn

Av Kjell - 26 mars 2009 21:13


Så här på kvällskvisten har jag varit iväg på golfklubbens årsmöte & som vanligt försöker jag vara intresserad av allt fast det inte är så.

Det som gör att jag är närvarande är för att se om ekonomin går ihop samt för att få reda på vad som händer i klubben i allmänhet & banan med dess omgivningar i synnerhet.

Ekonomin såg bra ut & det händer en del på andra områden också, försiktigt positiva tongångar.

Kul.


Skrämmande uppsyn

Tydligen så har min bild på mig själv fått mina besökare att sätta kaffet eller ibland kanske tom sitt Earl Grey i halsen.

Att komma in på en sida med min STORA nuna på en utmärkande plats har varit lite för överraskande men de kanske har vant sig nu & ryggar av ren självbevarelse drift bakåt redan innan sidan laddats.

Skall vid lämpligt tillfälle knäppa ett kort på mig som inte är fullt lika stort, skall bara lösa det tekniska först.

Om önskemål att det skall vara ytterligare mindre skrämmande har jag kommit på att man kanske skall knäppa det under "Earth Hour" på lördag. :-)


Nu skall jag nog tvinga i mig lite glass & fortsätta trakassera andra bloggar.


Sitt kvar.

Kjell

 
 
Sussi

Sussi

26 mars 2009 21:41

hihi..Visst skrämde du mig första gången jag gick in. Men inte behöver du byta kort inte..
Kram

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kjell

26 mars 2009 21:44

Men nu har jag petat in det på min att "att-göra-innan-jag-dör" lista som för närvarande består av 2 punkter, byta kort & vinna på en trisslott utan att att köpa lotter.
Frågan är nu vad jag skall göra först.

 
Ingen bild

Liselott

26 mars 2009 21:58

Tips gör det som är möjlig för väntar du på omöjliga så blir inget gjort.

Kram

 
Ingen bild

Kjell

26 mars 2009 23:10

Svårt att veta vad som är omöjligt innan man försökt.
Med en dåres envishet....

 
Sussi

Sussi

27 mars 2009 23:16

Nu har du bara nummer 2 kvar på din att göra lista eftersom du har lyckats byta bild (dock inte till det bättre). Lycka till med att vinna på triss utan att köpa nån lott :)
God natt och Kram

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Kjell

27 mars 2009 23:48

Jag ser helt klart fördelar med den nya bilden, han tex smärtare & smidigare än mig.
Gonatt, kram.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kjell - 19 oktober 2009 21:49

  Ni som inte svarat på min undersökning, gör det eller lämna eran e-post adress så skall jag skicka instruktioner på hur ni skall straffa er själva, vore hyggligt om ni också skrev ner era topp 3 fobier.   /Kjell ...

Av Kjell - 19 oktober 2009 18:25

  Det finns de som är grymt tränade, skapligt tränade, normalt funtade, otränade, grymt otränade & sen så är det tydligen jag, skräckexemplet. Har sedan några veckor tillbaka för vana att åka till det lokala badhuset & simma 2ggr i veckan, inget ...

Av Kjell - 14 oktober 2009 19:49

Nu är det dags att snöa in lite, spekulera, fundera & Googla. Vad är det då som är ämnet för detta gigantiska snöfall, vad skall vridas & vändas ut o in tills det bara finns smulor kvar för de som skall ta upp samma ämne, jo det skall jag tala ...

Av Kjell - 13 oktober 2009 14:26

Lite lustigt vad man kan hitta, googlade på något helt annat.     Du är fri och kan göra allt du vill utan att ständigt visa hänsyn till en partner. Du behöver aldrig mer ha dåligt samvete! Du slipper ligga vaken på natten för att någon pr...

Av Kjell - 12 oktober 2009 21:53

  Om man läser en blogg där något inte står rätt till, vad 17 skall man göra, för inte hittar man på sånt här?   http://my-saving-angel.bloggagratis.se/   Inte bra!! /Kjell ...

Presentation


Det finns en Gästbok, skriv. :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du en eller flera sexleksaker hemma?
 Ja, 1st (kvinna)
 Ja, fler än 1 (kvinna)
 Nej (kvinna)
 Tänker köpa inom kort (kvinna)
 Är du inte klok människa (kvinna)
 Ja, 1st (man)
 Ja, fler än 1 (man)
 Nej (man)
 Tänker köpa inom kort (man)
 Är du inte klok människa (man)

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<<
Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Tidigare år

Lite blandat


Ovido - Quiz & Flashcards